0 0
Време за четене2 Минути, 10 Секунди

Екип от американски анализатори на успеха в бизнеса селектираха няколко важни правила, които могат да помогнат на всеки да развие своя марка продукти или услуги. Важното е първо да познавате т.нар. таргет група, т.е. вашите клиенти. Оттам нататък можете да изградите цялостната си стратегия за поведение на пазара. Ето още интересни принципи, които учените са събрали в полезен наръчник:

  1. Хората купуват с емоция, после оценяват с логика.
  2. Продавай промяната, която ще настъпи в живота на клиента, не просто продукта или услугата.
  3. По-лесно е да продадеш нещо, което се справя с болката, отколкото нещо, което удовлетворява желания.
  4. Меметата в интернет (визии с чувство за хумор) са едно от най-силните оръжия на съвременния маркетинг.
  5. Клиентите не се интересуват от твоята оферта, а от това какво можете да направите за тях.
  6. Винаги в рекламите със свидетелства на доволни клиенти използвайте снимки, за да звучите много по-достоверно.
  7. Винаги дефинирайте времева рамка на своята оферта.
  8. Няма такова нещо като „прекалено висока цена„, но има продукти и услуги с ниска стойност/ценност.
  9. Щастливият и доволен клиент е най-силната форма на маркетинг.
  10. Да продаваш значи да чуваш!
  11. Маркетингът е емпатия- умението да чувстваш нуждите и емоциите на другите.
  12. Слаб продукт със силен маркетинг може да направи много повече продажби от качествен продукт със слаб маркетинг.
  13. Когато озвучавате цената, не казвайте „Това струва…“ , а „Това е инвестиция веднъж в живота…“ !
  14. Когато определяте висока цена, бъдете сигурни, че можете да дадете не само високо качество, но клиентът ви да усети голямата ценност на продукта или услугата ви.
  15. Да продаваш хубав продукт на неправилно избран пазар е загубена битка.
  16. Никога не залагайте репутацията си, за да спечелите малко пари отгоре.
  17. Когато започваш бизнес, казвай „ДА“ на всяка възможност. Израствайки в бизнеса, научи се да казваш „НЕ“ на неподходящите предложения.
  18. Колкото по-малко се вманиачавате да правите продажби, толкова повече ще направите.
  19. Не се бойте да се откажете от клиент, който не харесвате или който не се отнася подобаващо с вас.
  20. Винаги ще има пазар за ЗДРАВЕ, ЗАБОГАТЯВАНЕ, ВРЪЗКИ.
  21. Състезавай се с другите по качество на продукта и услугата, не по цена.
  22. Пишете рекламите си на простичък и разбираем език, използвайки думите и фразите, характерни за целевата ви група.
  23. Ако офертата ви е объркваща и неясна, никой няма нищо да купи от вас.
  24. Хората винаги искат да видят снимки и видео от реалната полза/употреба на вашия продукт!
  25. Ако не можеш да си представиш, че ще работиш с някого цяла година, не работи с него и ден!
  26. Правете всичко не с нетърпеливи големи очаквания, а с желание и вдъхновение. Тогава потокът на признателност и продажби ще потече към вас.

За автора на публикацията

bwoman

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %
fb-share-icon