0 0
Време за четене2 Минути, 6 Секунди

Все повече жени се престрашават и стартират свой малък бизнес. Дали ще бъде магазин, студио за красота, фирма за консултантски услуги, частен лекарски кабинет, адвокатска или нотариална кантора, счетоводна фирма… Всяка се спира на сфера, за която има нужното образование и опит или пък желание да се развива точно в тази посока. Приветстваме всяка стъпка на българките, която води до тяхната финансова независимост и до самоусъвършенстване, до разгръщане на целия потенциал, който имат.

При отваряне на фирма, най-важни са двама специалисти- счетоводител и адвокат. Именно те ще Ви помогнат да минете през всички административни процедури. След регистрацията идват задачите по сформиране на екипа, евентуално наемане на офис (което вече не е задължително, предвид толкова разпространената след пандемията онлайн работа ).

Събирането на добри кадри е трудна задача. Най-добре се доверете на опитна HR компания да Ви намери служители. Другият вариант е да пуснете обява в съответните сайтове, да проведете интервюта и да се доверите на интуицията си. Трети вариант е да поканите познати, които да се включат. Можете да наемете и стажанти, които също биха ви свършили чудесна работа. Всичко зависи от това в коя сфера е фирмата Ви, с какъв стартов бюджет разполагате, до колко искате да се разраства. Все пак имайте винаги предвид, че повече служители означава повече осигуровки, заплати, работни места, повече контрол и добра организация на работата. В много случаи се налага и да платите за курсове за служителите, за тяхното допълнително обучение.

Непременно отделете време, дори още преди създаването на фирмата, да се образовате в сферата на финансовото управление на малка компания, да се запознаете с някои закони, които определят съществуването на фирмите у нас. Колкото по-добре сте подготвени, толкова по-лесно ще работите и със счетоводителя си, и с адвоката си. Можете да посетите и курс за комуникация с клиенти и бизнес партньори.

Рекламата и привличането на повече клиенти също са ключов елемент от създаването на една фирма. Помислете какви канали за комуникация ще използвате, за да обявите своите услуги или да популяризирате обекта си. Ако има нужда, обърнете се към опитен маркетолог и към пиар. Много хора мислят, че това са услуги само за големите корпорации, че малка фирма трудно би попаднала в медиите. Това не е така. Всичко е въпрос на идеи, на правилни цели и ефективна комуникация.

Интернет вече е препълнен с реклами, със спонсорирани постове. Трябва да намерите оригинален начин да се откроите и да привлечете внимание. Важното е услугата, която предлагате, наистина да е нужна на хората и да им носи решение на техен проблем.

За автора на публикацията

bwoman

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %
fb-share-icon