Не само българките, а и жените по целия свят, полудяха по лимитираната коледна серия течни червила на DIOR. Причината са красивите цветове, но най-вече техниката на поставяне. След нанасяне трябва да се изчака няколко минути и след това устните да се притиснат една в друга – в резултат се появява брокатен блясък. Най – търсен е номер 100, който е т.нар. цвят нюд. Това е най-използваният нюанс от младите момичета. Култовият за бранда номер 999 – ярко червено, също е сред предпочитаните за празничните вечери.
Серията Dior Rouge Forever Liquid Sequin беше пусната още през септември и веднага свърши в козметичните магазини у нас. Но не и търсенето. То нарасна неимоверно много. Вече е истинска мания и въпрос на трескаво издирване, за да се сдобият жените с този продукт. В платформите за продажби се появиха предложения от 120 до 160 лева при положение, че магазинната цена по целия свят е около 100 лв.
Явно обаче тази вълна не е само при DIOR. ZARA също пусна такъв продукт, който е за около 29 лева, но и той изчезна бързо от моловете. За утешение на тези, които не са успели да се доберат до DIOR, в магазините на KIKO все още могат да открият много сходно червило за 37 лева – със същия блясък и техника на нанасяне. То е от коледната серия Holiday Wonder lights.
Професионалните гримьори дават идея как дамите сами да си направят такова впечатляващо червило като използват обикновено и го допълнят с брокат от сенки за очи. Ефектът е подобен.
„От няколко дни ровя в Интернет в сайтовете за лични продажби, за да намеря червилото на Dior. Приятелката ми много иска да е с него в новогодишната вечер. Оставам с усещането, че не е въпрос на каприз или модно залитане, а просто да е с нещо качествено и блестящо, да се почувства специална, че е от малкото, които го имат. Затова ще й го намеря на всяка цена, защото и тя за мен е специална“, сподели с BWoman И.Р. на 32 години от София.