0 0
Време за четене1 Минути, 32 Секунди

Близо 3 милиарда долара – толкова са похарчили американките за бои за коса през изминалата година. В световен мащаб сумата расте до 30 милиарда долара годишно. Според статистиките в САЩ 70% от жените и все повече мъже ежемесечно боядисват косата си. Както се вижда, това е огромен бизнес с постоянен финансов ръст. А това значи, че е задължителен разход и от личния или семейния бюджет. За жалост обаче, все повече се увеличава и процентът на хората, развили алергии към препаратите. Което значи нови разходи за медикаменти и консултации с лекар.

Дали заради гореизброените факти, дали заради стремеж към разнообразие, но много актриси в Холивуд избират да оставят косите си да почиват и не ги боядисват. Прикриването на посребрените кичури вече не е задължително. „Не мога да ви опиша колко е прекрасно да се чувстваш освободена – от бои, от процедури, от екстеншъни, от всичко изкуствено и токсично по главата“, казва Дрю Баримор. Анди Макдауъл пък споделя, че е взела решение да спре да се боядисва по време на Ковид пандемията, когато салоните бяха затворени.

„Защо на мъжете в Холивуд винаги им е било разрешено да остаряват естествено, да имат посребрени слепоочия, а на жените -не?! Време е това да се промени“, казва тя в едно от интервютата си по темата. Сара Джесика Паркър пък признава, че се боядисва само тогава, когато ролята й изисква. Докато почива между филмите, оставя косата си да расте без оцветяване. „Десетилетия наред властваше модата на ярките, категорични нюанси, балеажи, какви ли не техники. Сега обаче се наблюдава друго – все повече клиентки искат естественост, само леко освежаване, но не и драстична промяна на цвета на косата“, твърди Робърт Итън от WELLA. Към този тренд вече се присъединиха Мерил Стрийп, Даян Кийтън, Джейн Фонда, Салма Хайек, Кейти Холмс и други знаменитости, които не се притесняват от побелелите кичури.

За автора на публикацията

bwoman

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %
fb-share-icon