0 0
Време за четене2 Минути, 54 Секунди

Дали като си успял, започваш да пазаруваш определени марки или обратното – обличаш се по начин, който да ти донесе контакти на по-високо ниво и оттам – успех? Вероятно и двете са верни. Нали казват „По дрехите посрещат, по ума изпращат“. Духовните учения съветват пък следното: „Обличай се за успех, още преди да си го постигнал“. При всички положения, както за жените, така и за мъжете тези правила са в сила и дават нужния ефект. Но кой облича наистина успелите господа?!

Една от марките е Stefano Ricci. Тя предлага всичко за мъжкия гардероб – от костюмите, през вратовръзките, та до парфюмите, часовниците и обувките. Това е бранд, собственост на италианска фамилия, базирана във Фиезоле, Тоскана. Има 60 бутици по целия свят. Основана е през 1972г. Тогава съпрузите Стефано и Клаудия отварят свой мъжки бутик във Флоренция и бързо добиват славата на магазин с най-добре скроените костюми. Днес компанията управлява най-големият син Николо, а творчески директор е най-малкият – Филипо. Сред клиентите им е френският президент Емануел Макрон. Цените са много висок клас – едно сако струва над 4 000 евро, ризите са над 1000 евро.

Модел от колекция на бранда

Всички са чували за прословутите тениски на Марк Зукърбърг. Собственикът на Фейсбук постоянно ходи облечен в този спортен стил. Те са производство на Brunello Cucinelli – отново луксозна италианска марка, която носи името на създателя си. Въпросните тишъртки са на цена над 500 долара. Брандът работи както за мъжки, така и за дамски колекции и е предпочитан сред редица успели личности от цял свят, заради високото качество на материалите и отличните кройки.

Изкачваме се още по-нагоре в класацията на марки за успели мъже и стигаме до KITON. Фирмата е основана в Неапол, Италия от Чиро Паоне през 1968г. Към момента компанията има 60 собствени бутика в цял свят и предлага свои колекции в още 300 други. Цените тук започват от 5 000 евро за костюм и могат да стигнат до над 12 000 евро. В дамските колекции, например, цената на блуза тръгва от 800 евро. Това е марка с високо качество и много стил. Джордж Клуни е сред почитателите й, руският президент Владимир Путин, както и много други мъже с власт.

Следващата луксозна марка е основана чак в далечната 1924г., отново в Италия. Loro Piana се слави с изключителни дрехи от естествени материи – лен, кашмир, памук, коприна. Цените са много висок клас – над 10 000 евро за костюм, дънки над 1300 евро, пуловер над 1900 евро. Дамските модели не отстъпват по качество, цена, интересен дизайн. Дрехите на марката са предпочитани от IT гениите в Силиконовата долина.

И, за да не сме пристрастни само към Италия, добавяме на върха още един луксозен мъжки бранд – от Франция. Това е марката Zilli, основана през 1965г. Отново имаме високо качество на материите, безупречна кройка, стил. Цените също са като при предишните две марки – една тениска, например, е над 500 евро, саката започват от 4 -5 000 евро. Дизайнерите работят само мъжка мода.

Модните експерти на BWoman обръщат внимание, че при всички марки от висока класа няма огромни етикети, нито лога на видимо място. Самото качество и моделите говорят за себе си. Съветът към дамите е, когато избират дрехи за своя любим, да му спестяват надписите по тениски, ризи, анзуци. Такъв стил говори за други неща, но в никакъв случай не показва елегантност, успех и богатство.

Основна снимка: Стефано Ричи и семейството му.

За автора на публикацията

bwoman

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %
fb-share-icon